7 maj

Jag skulle ha åkt till skolan idag trotts att jag inte hade några lektioner, men jag gick upp i morse och tog min morgon cigg som vanligt. Men allt känndes iten som vanligt idag. Huvvet känndes som en jävla bakfylla, kroppen gjorde ont i varje rörelse jag gjorde.
Så då tänkte jag "Neeeej! jävla kropp helvete. Jag messar Månsson så får hon ta min häst."
Jag messade månsson och somnade om. VAKNADE kl 1 och var helt DÖD.
Huvvet känns fortfarande som en jävla baksmälla och kroppen gör ont. Visst att jag rammlade av igår på hoppningen, men så farligt var det inte denna gången.
Så vad har jag gjort idag?
Slöat i soffan
duchat och klätt på mig kläder ändast för att gå ner och köpa cigg
Dammsugit hallen.
Gapat lite på min bror.
Följt med mamma till torget för att köpa fika.

För imon fyller lille bror 17 år :D Och idag kommer pappa hem ifrån sthlm. Jag och mamma ska hämta honom på centralen sen ikväll. Jag har saknat min pappi!

Just nu vet jag inte vad som händer imon. Puss :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback