4 maj

Weeii! nu är jag 19 år GAMMAL! :P
De har varit full rulle hela helgen. I fredas hade jag ju eftermiddags stalltjänst, efter den åkte jag och pappa och handla mat och godis.
I lördags fick jag sova ut, vid tre fick jag åka akut in till stan för att agera fotograf för mamma, då var jag med i fösta maj tåget. De var länge sen de var så himla mycket folk som var delaktiga. När vi kom upp för avenyn till götaplatsen fick jag hälsat på LO's ordförande - Vanja lunby wedin =)
Direkt efter stan åkte jag till Johannas födelsedags fest i åsa. Jag hade SKIT KUL! jävlar vad mina klasskamrater är bra på att festa!
Sen sov jag bort hela söndan - jag var rätt bakis och skit trött för att jag inte fick sovit något hos johanna.
Och slutligen så fyllde jag år igår. 
Först var de skola = en lektion, efter de så red jag min älskling, sen blev de en mysig fika med min bästa Amanda. Och sen resturang med Mamma, morfar och lillebror på Götas.
Så jag hade en toppen dag igår!
Den ända jag saknade mest av allt igår var pojkvän. men jag saknar honom hela tiden.
Han kommer hem den 27 maj, så nu räknar jag ner. 


 Åkte hem tidigare idag i från skolan, var på väg att spy ett antal gånger. De är inte första gången jag känner så, och jag tror de är en av bivärkningarna på min adhd medicin :/ BLÄÄ! De är inte gott att känna att man ska spy hela tiden. På Dressyren idag gick de åt helvete. Min älskling känndes bara jätte trött och hade ingen gnista. De var även en hel del kännslor för många idag på träningen, mycket illska och tårar.
Jag säger bara JÄVLA SKOLHELVETE!
Imon ska jag försöka åka till skolan även om jag mår illa. Matte och svenska står på shemat. Och sen så kanske jag ska rida ponyhästen min. Om inte månsson helvetet ska rida.
Men nu ska jag byta om och lägga mig i min älskade säng!

Puss :* - Alla är vi bisexuella <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback