31 maj

Idag har jag fått gjort en del saker hemma iaf, i skolan hade jag inga lektioner men jag red i 40-45 minuter. De känns så tråkigt nu när man inte får rida som vanligt då hästarna ska tas ner i kondis för dom åker på sommarbete på torsdag :( 10/11 veckor utan att rida. Jag kommer få damp,ångest och så kommer jag bli tjock.
Jag har redan ångest över att äns veta att de bara snart är två dagar kvar tills dom åker och jag kanske bara kommer att rida en gång till.
Imon börjar jag inte för än 13.20, så det blir lite sov morgon för min del vilket känns skönt. De är inte ofta sånnt händer.

Så här ser min vecka ut i skolan.
Tisadag: Hästteori - prov 13.20 - ca 15.00
Onsdag: Svenska 10.30 - 11.50
Torsdag: Företagsekonomi 14.50 - 16.00
Fredag: Företagsekonomi 09.00 - 10.10

Bara en lektion om dagen. Jag som har 3-4 timmars restid varje dag! Så lite piss of är jag nu. Men men!


Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa häst teori och häst magasinet tidningen.
Puss :*



Vad ska man göra när man börjar bli osäker på det man redan håller på med?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback