30 maj

Förlåt för att jag inte har skrivit på jätte länge, men jag har varit jätte depp dom senaste dagarna och i torsdags kom Rasmus hem ifrån Ö-vik, så jag har haft fullt upp i helgen.
I fredags var jag i skolan hade lite morgon stalltjänst och red min bus häst lite lätt. Sen vid 11 kom Rasmus och hämtade mig =D Då åkte vi hem till mig och packade sen till torget och handla student pressenter till Anna och Hanna. Efter de åkte vi till Jerri och fikade lite. Sen ut till Asperö.
Gick till stugan, fixade oss och gick hem till Anna på hennes student firande.
De var trevligt att träffa så många människor igen som man inte har sett på åratal.

Igår rensade Rasmus allt han äger och har, de tog sin tid men de blev bra. På kvällen kollade vi på Eurovision Song Contest (!) De var mega länge sen jag såg de.
Sverige var ju inte med i finalen, men vi hade ändå kommit sist med tanke på start fältet. Mohaha!
Men TYSKLAND vann med en bra låt enligt mig.

Men nu ska jag göra lite annat
Puss :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback