17 maj

Min namnsdag idag :P
I morse när jag vakna var jag super trött ville värkligen inte gå upp ur sängen. Men jag åkte med 8 tåget med Felicia så vi hoppade av i anneberg och gick till skolan. Duktiga som vi är.
Hade en halv timmes matte för att våran jävla barbie fröken var försenad som vanligt. När matten var slut så var de bara att byta om och hämta min lilla skit gris i hagen, men när jag borstade honom och kollade igenom honom så var han rätt så gallig på höger fram. Jag hittade ett litet jävla sår på in sidan av skenbenet, så de var bara till att tvätta av och skritta honom för att få igång blodcirkulationen. Dublin tyckte de var rätt tråkigt att bara skritta om kring i manegen (Dom håller på att greja och elda i padocken). Men han kännes inte helt 100, lite smått halt nästan. =( Våran dressyr tränare ska kolla honom och säga vad hon tycker imon.
Annars imon ska jag till optikern för dubbla synundersökningar både för linserna och för att prova nya glasögon.

Puss :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback