8 mars

Tiden går fort, snart är vi redan inne i mitten på mars.
Idag har allt blivit som planerat, Kamery tömkördes och jag fick broddat honom. Bara fram men det är alltid nått. ;) Jag har stalltjänst denna veckan, de känns i kroppen, så jag hoppas att jag kan vara med på dressyren imon - vi ska ha sittsträning. Jag ska även ha utväklings samtal med Maria och Anna (engelska och fd svenska läraren) ska vara med. BLÄÄ! Hon tycker inte om mig, de är därför jag är lite närvös. Kan hända att jag kommer skälla lite på henne om hon säger nått som inte passar.

För övrigt är allt helt okej, förutom att jag känner mig väldigt ensam. Hästarna seciellt Kamery är det som lyser upp min dag när Rasmus inte är hemma. :'( Jag saknar honom så jävla mycket att de gör ont. Och de gör inte minder ont att Anna (klasskamrat) tog med sin pojkvän till skolan och satt och myste med honom. Inte lite avundsjuk blir man. :@


Dagens bästa: Vg i naturkunskap B, Kamery finns just nu för mig och
Linn - "Becca! du måste vara ordförande i min grupp också, du är så jävla bra på de."
Linnsan, jag bockar och bugar ;D

Dagens sämsta: Sovit ca 4 timmar i natt, mått illa hela dan, ätit en liter glass ><'




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback