6 mars

Jag har varit skit dålig på att skriva denna veckan men jag har varit skit trött och haft ont i hela kroppen.
men men ..
Idag var jag i stallet och red två hästar + att jag rykte Kamerys man. Så nu ser den lite bättre ut än innan. Med Kamery red jag på samma sätt som igår, lungt, långsamt och sammlat. Jag tror han tycker de är lite jobbigt då han bara vill springa fort hela tiden. Men jag kör på min taktik. Hade även lite bommar ute på ridbanan som jag trava och galoppera över. Jag är nöjd med honom idag trotts att han var lite spänd.
Med Donelli blev det bara motions ridning, då han vaccinerades igår. Ska ha hand om honom nästa vecka, så jag hoppas att jag kan få hoppträna båda pojkarna på torsdag för Annelie. Så jag kan få ta ett snacka med henne också ang. att tävla honom i april - juni.
Nästa vecka har jag stalltjänst som jag är lite närvös för pga att jag och min kropp har varit slut hela denna veckan, men jag hoppas att de kommer att gå bra ändå plus att jag kan kanske diskutera om att få slippa eftermidagarna några gånger.

Kamerys ridvecka 10:
Måndag - tömkörning alt lugnt ridpass - får se när på dagen det blir.
Tisdag - dressyr träning
Onsdag - markarbets träning
Torsdag - hoppning
Fredag - Ett lungt ridpass på ca 40 min alt tömkörning
Lördag - vila eller lättare dressypass
Söndag - vila -"- (Jag har inte bestämmt om han ska vila lördag eller söndag)

Just nu är jag inne och kikar på en ny mobil. Den jag har nu håller på att lägga av helt typ.
Sitter och väljer mellan Sony Ericsson Satio och Sony Ericsson Xperia x10. Men jag väntar nog tills min lägger av helt och tills de kanske kommer nya modeller. ;)


satio


PUSS :*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback