4 mars

Jag har inte haft något internet föräns idag, då com hem stängde av vårat. :( jippie .. eller inte!
Men livet,skolan och ridningen rullar på som de ska. Är väldigt trött och lite sliten i korppen denna veckan. Igår hoppade jag Kam och Donelli.
Med Kamery gick det bra, de blev inga höga hinder då jag inte orkade sitta av och höja, men de blev lite skutt ändå + att jag trilla av. Mohaha! Det var helt och hållet mina egna missar som ryttare.
Sen efter skolan hoppade jag Donelli. När jag red fram honom så trodde jag att jag skulle börja gråta. DE ÄR INTE SAMMA HÄST LÄNGRE! Han hade ingen framåt bjudning, ingen ork och han ville helt änkelt inte. Men sen när vi kom fram till hoppingen så blev det fart på honom. Han tycker det är KUL. De gick as bra och slut höjden blev 1.15 m - 1.20 m
Så jag tror vi kommer att klara 90 cm och 1 m bana på tävling sen i vår. Först ska bara skolan acceptera den saken.

Imon blir det troligt vis att rida Kam och Donelli igen och det ser jag fram imot. Jag tror det blir markarbete med bommar för båda två.


bild från idag tagen med mobilen.

Puss :*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback