24 mars

Fortfarande sjuk, de är nästan värst idag, mår illa och vet inte vad jag ska göra? sova, läsa bok, sitta framför datorn, kolla film osv? Jag har pricis duchat och känner mig lika svättig igen som jag gjorde innan jag duchade. BLÄ vilken dag. Båda djuren har varit ute idag (innomhus). Men jag hade velat ta ut Sessan idag, det är jätte fint väder och säkert 5-10 plus grader ute. Varför ska man vara sjuk nu? Det är bara en vecka kvar till Rasmus kommer hem. På fredag ska jag till sjukgymnasten för att kolla upp min jävla kropp! Hoppas att dom hittar ngt dom kan göra ngt åt. och inte bara säger "Ditt höger ben är 1,5 cm längre än de vänstra och det gör att din rygg blir sné" Nehe de visste jag redan. Bu!
Ja, jag blir inte på bra humör när jag är sjuk. Mest deppig och över fylld med tankar.

BTW! Grattis till Ofelia som fyller 24 idag =)

Puss :*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback