20 mars

Fyra dar sen sist jag skrev. Den här veckan har varit skit jobbig, då jag har haft fullt upp hela tiden plus att jag har varit SKIT trött hela tiden. Igår tills idag sov jag 14 timmar non stop.
Idag har jag övningskört runt hisingen upp mot kungälv ner till sisjön och hem igen, i sisjön köpte jag godis och innan jag började övningsköra för idag köpte jag NEW MOON <3
Så nu ikväll har jag kollat film och ätit godis.
Igår åkte båda "mina" hästar, Kamery åkte hem till Uddevalla och Donelli ner till Varberg. :'(
Tre veckor utan en häst att rida. Jävla praktik helvete! Just de ja, jag har två veckors praktik nu utan att ha en praktik plast, så jag ska till skolan på måndag. blää!

Men nu måste jag sova.
Puss :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback