13 mars

Idag har jag övningskört och det gick rätt bra efter jag har haft lite drygt tre månaders uppehåll pga vädret. Men det blev total 11 mils körning. Debut på motortrafik led och landsväg :D (70,80 o 90 väg)
Just nu är mitt mående sådär. Vill bara ut och tävla och köpa en egen häst, som man kan bestämma själv över utan att behöva fråga andra hela tiden. :/ Jag har hittat jätte fina shabrak som jag vill ha till tävlingar.
Imon blir det iaf resturang med familjen, vi skulle tagit det igår. Men vi bestämmde oss för att ta de sista dan på denna veckan. Förhoppnings vis blir det Götas :D me like. Annars händer det inte allt för mycket.
På måndag är det studiedag, men jag ska till skolan för att hämta böcker och se hur Kamery mår efter behandlingen.

Men nu ska Becca nana. hörs imon. Puss :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback