12 mars

Idag fyller min kära vän 19 år Linnea! Grattis till henne. Idag har även den nya filmen Remember me premiär. Vill så gärna se den, så jag hoppas att jag får tummen ur och gör det också. Har sagt så många gånger att jag vill se den och den osv.. men kommer aldrig i väg. Andra filmer jag gärna vill se är Alice i underlandet, Avatar, Alvin och gänget 2 och Snabba cash.
Som jag skrev igår, så är jag hemma ifrån skolan pga min rygg, men jag försöker att inte sitta allt för stilla för att inte bli ännu stelare. Så jag har faktis varit ute med Sessan en stund på dan medans det fortfarande var ljust ute. Och både hon och jag uppskattade det rätt mycket.
Imon ska jag och pappa ut o övningsköra ^^ Äntligen! Har inte kört sen i början av December. Antar att vi börjar på parkeringen igen. Hmm. Men det blir nog bara en stund, hoppas jag.
Lite om "min" häst nu då, så ska han få behandling för sin rygg som ömmar rätt ordentligt vid sadel läge. Hoppas att de funkar. Så jag (och Ida) kan komma igång med ridningen igen. framför allt hoppningen, Vi ska ha gäst tränare nästa vecka.




Den nysläppta eclipse trailern :D Hoppas värkligen att dom har fått med det bästa ifårn boken. Annars blir jag besviken, för tredje och fjärde boken är mina favoriter.
Jag har en hel del årikter om hur dom ska göra fjärde filmen. (Breaking down aka Så länge vi båda andas)
Men de kommer jag ta upp senare. 

Puss :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback