20 juni

Idag har jag och Rasmus 11 månader ihop <3 och jag älskar han bara mer och mer för varje dag som går. just nu känns det som att jag inte kan leva utan honom.
Och idag är jag seg som ett tuggumi. Det blev en kul och lyckad kväll igår, först var vi på Chess sen stack vi till Rockbaren. Vid 20 över 12 i natt blev jag och Jessi utslängda för att vi råkade gå ut genom fel dörr för att röka. Vi kan inte hjälp att dom hade bytt ingång. Så vi fick en utskällning av Viktoria (vakten) och hon tyckte vi var dumma i huvvet och en massa annat som hon slängde ut sig. Väldigt otrevligt iaf.

Imon ska jag på arbetsintervju kl: 09.00 efter de ska jag fixa Sessans bur och ev gå ut med henne en stund - om det är fint väder.
Men nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp imon.
Puss :*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback