19 juni

Idag är det som alla vet prinsess bröllop. Hela Stockholm är invanderat med människor från hela världen allt i från kungligheter till turister.
Själv tycker jag det är skönt att bo Göteborg vid detta tillfället, så att man kan åka inte till stan utan att behöva trängas med allt och alla, bussarna går som vanligt och inga vägar är stängda där kortegen ska gå.
Stolt Göteborgare!
Det ända jag vill se ifrån bröllopet är vilken klänning Vickan har valt. Annars är jag inte speciellt intresserad.
Då detta har varit en sånn hysteri i media om detta bröllop och allt på tv har handlat om Kärlek, prinsessor och bröllop. Vilket jag har tröttnatt på för länge sen.
Och nej jag är inte emot monarkin, jag är bara trött på hysterin.
När detta är över så tror jag Vickan är på smällen inom ett år eller två. xD

Men man får väl säga grattis och lycka till, till kronprinsessan Viktoria och hennes Daniel.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback