14 juni

Idag har jag varit och klippt mig :D Det blev ungefär likadant som i vintras, så nu är det bara färgningen kvar som återstår innan jag är riktigt nöjd.
Efter klippningen så promenerade jag till torget och kollade lite i affärer. Som jag kanske har sagt innan så letar jag efter en klänning eller en längre tunika att ha på midsommar, när Rasmus fyller år. De ända jag hittade var en röd tunika från JC som är jätte fin men jag är inte riktig hundra än. Så jag kommer att dra in till stan och kolla lite mera.
Sen var jag inne i djuraffären, kollade om dom hade fått in några söta kanin ungar .. och de hade dom! :')
Två honor och en hane. Jag ville bara sno hem dom, så jävla söta! men jag köpte bursand och godis till Mia och ingen ny kanin.
Jag köpte även två saker till mig själv idag ^^
Ögonbrynsknivar från Depend och ansiktsvatten (toner) från Nivea

Men nu ska jag ut med Sessan en stund innan det fina vädret försvinner.
Vi hörs sen, Puss :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback