11 juni

Idag har jag beställt tid hos frissan, det blir på måndag förmidda ^^ äntligen ska jag klippa mig!
Nu har jag börjat städa mitt rum, men jag är fortfarande trött så jag ska få i mig en kopp kaffe till innan jag sätter igång igen. Jag har även försökt att ringa till mitt sommarjobb idag, men jag har råkat skriva ner fel nr så nu är det bara att försöka få tag på min morbror igen och få RÄTT nr. :P
Idag mår jag även lite bättre än vad jag gjorde igår, så jag hoppas på att mitt mående blir bättre och bättre för varje dag nu för jag pallar inte vara nere när jag har så mycket att göra.
För imon ska jag och bror träffa våran gudmor Kicki och fika lite för hoppnings vis nere på röda sten, sen kanske det blir utgång med Rasmus och Jerri (: Men allt kan ju ändras med tiden.

Ikväll blir det väl att ta de lugnt och städa lite till troligtvis.
Men nu har jag fått i mig två koppar kaffe så det är bara att sätta igång med städningen igen.
Vi hörs sen bloggen, Puss :*



Bara för att jag har en cool gudmor som spelade i paralympic i Kina



För att jag har världens bästa gudbarn! Ses imorgon vännen! Det skall bli super kul! Vilken underbar blogg! Kram

2010-06-11 | 16:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback