Eclipse

Som jag skrev förut så var jag med pappa på bio och såg Eclipse.

Allt som jag ville ha med i filmen, fanns med! vilket är bra, men de saknades för mycket ditaljer ändå.
Jag tyckte dom skulle ha gjort filmen en halv timme längre och fått me lite mer. De fokuserades för mycket på "kriget" mot dom nyfödda, visst att det är den största hänelsen i boken. Men man kunde tonat ner det lite grann och lagt till lite mer ditaljer kring det andra.
För övrigt var denna filmen mer komisk än dom två förra. Och det var första gången som jag inte grät till en twiligt film.
Förlåt men jag tyckte Taylor Lautner (Jakab black) gjorde rätt dåligt ifrån sig i denna filmen. Han känndes så fake.
Så jag hoppas att han lär sig mer och blir bättre till dom två andra som kommer att komma. För fjärde boken är min favorit liksom den tredje.

Betyg: jag vet inte om jag ska ge 3,5 eller 4/5, så nån stans där imällan.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback