29 jan

Puuh. Nu har jag betalat mina räkningar, så nu är den biten borta för denna månaden iaf. HAHA!
Idag kom världen bästa pappa hem med tredje boken av twilight .. "eclipse" som den heter på engelska och på svenska heter den "ljudet av ditt hjärta". De va nämligen så att dom köpte första, andra och fjärde boken i julklapp till mig, och glömde tredje boken. snyft! Men nu har jag den iaf :D
Lite stolt över mig själv då jag inte har varit en bokmal tidigare. Och läser som en galning nu. Men har jag iaf lite böcker jag kan bocka av, som jag har läst i mitt liv.
För övrigt har jag inte gjort allt för mycket idag, förutom de vardagliga sysslorna: Damsuga, upp och ner i diskmaskinen, tagit hand om djuren osv.
Nää, nu ska jag lägga mig i sängen igen o ... LÄSA! <3



sv: ljudet av ditt hjärta




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback