25 februari

Göteborgs horse show idag!
De var kul, först var det en junior klass 1.30m som vanns av Karl-Jacob INGVARSSON/CAFINO
Sen var de en 1.40 klass A/A (agenst the clock) som Dermott LENNON (IRL) vann.
Fick shoppat en del, det blev:
Benskydd fram+bak - till Kamery
Svarta lindor
ridhanskar
kingsland sockar
läderremmar
gummiskydd till mina sporrar.

Jag är rätt nöjd med dagens inköp, men jag hade velat ha lite mer som tex: Shabrak, sporrar, mer lindor, sockar och ridhanskar. Men men ..
Imon ska jag för hoppnings vis rida. Just nu har vi rid förbud i ridhuset pga all snö. Men vad bygg gubbarna sa så ska de vara klart imon för hoppnings vis iaf.

Men nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite.
Alla bilder från horse show, Ö-vik och i stallet kommer. Ska titta på dom i helgen.

Puss :*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback