22 februari

Nu är jag äntligen hemma ifårn Ö-vik och Stockholm.
I lördags skulle jag åka hem ifårn Rasmus och Ö-vik, jag kom till stockholm och där tog det stopp. Alla tåg till Göteborg är inställda på grund av vädret och vägbanan. Så de var bara till att ställa sig i kö för att boka om sin biljett i 1 ½ timma. Alla tåg till gbg på söndan (21/2) var fullbokade, så jag tog en till måndag (22/2)  kl. 08.10. Som tur fick jag sova hos min gudfar och hans familj i två nätter.
De var trevligt och träffa dom igen, fick se hans älsta dotter spela sin första pingis match. Hon vann 2 av 3 matcher och var jätte duktig. :D
Idag när jag kom tillbaka till sthlms central i god tid, så såg allt bra ut. Tåget skulle vara i tid och komma till spår 10 enligt info tavlan.
Men 5 minuter innan jag skulle åka, så blir det inställt. Pappa och mamma tröttnade på alla tåg, så då åker pappa och min bror först 50 mil för att åka till sthlm för att hämta mig och sen 50 mil hem igen. = 100 mil på en dag.

Blää på SJ, banverket och VINTERN!
Nu är jag dötts trött för att jag satt och väntade i 6 timmar på centralen och väntade och sen 6 timmar till i bilen.
GOD NATT!

Puss :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback