18 februari

Jag vill tävla, Jag vill tävla NU! Jag skiter i om det är med Donellie eller Kam, Jag vill delta.
Jag har pricis kollat upp lite tävlingar under våren och hittat några jag vill ställa upp i.
tex: Uddevalla lokal 0.80m - 1.10m  v.12
Trollhättan lokal/regional 1m/1.10m  v15
Partille lokal clear round 0.90 - 1m   v.17
Ale-Jennylund lokal 1m/1.10m         v.18
Mölndals ridklubb regional 1m/1.10m v.19  (min fd klubb)

Idag har jag packat om väskan och pronenerat/fotat i ca två timmar :) Och alla bilderna kommer att hamna på Beccafoto.blogg.se sen när jag kommer hem.
Snart är det middag och jag ska ner och hämta Rasmus i smedjan innan. Så jag hinner inte att skriva så mycket mer nu. Hoppas att jag kan göra det sen.

Puss :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback