vill ha NU !

Mitt nästa inköp från internet kommer att bli 88 Makeup Palette & 88 Ultra Shimmer Palette från coastal scents!
Jag har räknat ut vad det kommer att kosta mig utan frakt från USA, men de kan inte vara mer än 15 $ (= ca 110 kr) Men beställer jag mer så blir ju frakten mer såklart. Funderar även på att beställa lite smink borstar, eftersom att jag inte har så många och bra.

Pallar även inte heller att köpa 10 olika borstar från make up store eller MAC för 200 - 300 kr st. Så jävla rik är jag inte. 

Jag har hittat en sida där dom säljer olika sminkborstar i set, och jag fassna för ett set med 28 olika borstar för 799:- och jag har hört att dom inte är så dåliga.
Men eftersom att jag inte har nått visa kort får jag snällt vänta på tills mamma och pappa kommer hem. :/
Jag vill ha allt nu!

JAG ÄLSKAR ALLT SOM HAR MED SMINK ATT GÖRA!




nomnom!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback