sista dan på sommarlovet

Idag kom jag faktis upp klockan 9 på morgonen.
Men jag fick lite panik vid 11 halv 12, för jag visste inte vad jag skulle göra med all tid jag fick.
Till slut så bestämmde jag mig för att åka till mormors grav och titta till den innan skolan och allt börjar.
Köpte även ett ljus och satte fint på graven.
Efter besöket hos mormor så gick jag till mariaplan och kollade lite i affärer, sen vidare till torget och kollade ännu mer affärer. Höst sesongen har ju börjat nu så var tvungen att se vad som var nytt.



Imon ska man upp klockan 06.00. Uch va de var länge sen nu jag gick upp så tidigt på morgonen, men de är bara till att vänja sig igen. Efter uppropet imon ska jag fika med Felicia ^^ Sen få jag väl se vad som händer.

Puss :*


vem älskar inte fika! =) syns i morgon

2010-08-23 | 22:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback