onsdag kväll

Så nu blir det ett inlägg via en dator ist :P
Jag och lillebror har varit skit duktiga idag och städat näst intill hela lägenheten.
Jag har: Dammat mitt rum, stykit tvätt, bäddat pappas säng, plockat iordning, gått ut med Sessan, tagit ner tvätt osv.. Jag hade nog inte klarat mig utan min bror idag, han gjorde allt de andra som skulle göras. Dammsuga hela lägenheten gått ut med skräp, upp och ner i diskmaskinen, torkat golv i hallen och lilla toa, bäddat sin säng, hjälpt mig med stryktvätten. Jag tycker faktis om min bror!

Imon kommer mamma och pappa hem i från Grekland, dom har haft mellan 38° - 43°c hela veckan så nu får jag se hur bruna och fina dom har blivit på en vecka. Planet landar halv 5 imon eftermidda så då ska jag och Rasmus vara på landvetter ca 20 i, kvart i 5.

Men nu ska jag göra lite annat innan jag ska gå och lägga mig.
Puss :*



Becca idag, klänningen är ifrån HM för 2-3 år sen.
Dagens smink är i bruna toner, svårt att se på denna bilden men iaf.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback