fredagen den 13 augusti

Hmm, undra om det händer nått spännande idag :P
Själv ska jag snart åka till morfars flickvän på middag. Vi ska träffa morfar halv 5 vid OK macken. Så det blir inget jätte långt inlägg just nu.
Nu är vårat hallgolv klart - äntligen. De ska bara torka riktigt ordentligt efter fogningen som morfar gjorde i morse. Sen behövs de torkas av 3-5 gånger innan de är rent också.
När mamma och pappa kommer så ska pappa bygga en vägg, tapetsera, sätta fast lister och köpa nya möbler ;P
Sen är hallen helt klar!

Jag har även varit duktig idag och ringt busskorts tanten, så jag kan få ett buss kort av komunen innan jag börjar skolan.
Sen har jag målat tånaglarna för att fördriva tiden.
Eftermiddan blir det troligtvis ut med Sessan en stund också, om de fina vädret håller i sig.

Men nu måste jag gå. Middan väntar!
Puss :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback