9 augusti

Idag har hela familjen varit på en liten bil tur.
Först åkte vi till Kungälv för att handla billiga kakor på Göteborgs kex. Detta har min jobbiga lille bror tjatat om i flera veckor att vi ska göra.
Efter de så åkte vi till Gräfsnäs, som ligger långt uta bara helvete i ingenstans. Iaf där fikade vi, och sen åkte vi hem. Lång dag kortfattad.

Nu ikväll har jag och pappa varit ute och övningkört lite.
De gick rätt bra då jag inte har kört sen vi åkte till tyskland i maj. ^^

Imon ska jag gå upp halv åtta på morgonen för att pappa och morfar ska lägga nytt golv i hallen som vi håller på att renovera nu. De är alltid nått på gång hemma hos oss.

Men nu ska jag sova!
Puss :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback