7 augusti

Gick upp kl 10 över 8 i morse för att vi skulle lämna Henrik och Nina, och möta upp Rasmus föräldrar på saltholmen.
När vi kom hem igen så drack jag en till kopp kaffe, duchade och fixade mig innan vi drog in till stan.
Helvete va varmt de var inne i stan. De måse har varit runt 30° :O
Men men, Rasmus hängde snällt med när Becca shoppade ^^
Fick handlat en del: tre par torsor, ett par leggins på lindex, consiler, high tech lighter och consiler pensel från make up store (<3)  salt sten och kalk/mineral sten till Sessan.
Bild på allt kommer sen.

Jag och Rasmus åkte hem med halv 6 båten från stan och jag tror inte vi kommer att göra särskillt mycket nu i kväll. Se på true blood torligtvis.

Men nu ska jag dra, så ha de gött!
Puss :*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback