4 augusti

Idag får jag och pojkvän gäster hit till asperö. De är Henrik och Nina som kommer ifrån ö-vik.
Rasmus vänner från skolan.
De ska bli jätte trevligt, för henrik är bra på att slänga käft ;P me like.
Jag har varit uppe sen halv åtta i morse för att jag och Rasmus skulle handla på förmiddan. De var vi och alla pansionärer. Skit kul! ... NOT!
Men jag passade på att spana lite på konkurenterna inom fiskbranchen. Mohaha!
Dom tog 259:- kg för färska räkor och 169:- kg för kummel filé. Kalla mig arbetsskadad.

Igår fick jag gjort allt på listan förutom att städa rummet. Men de kom jag på att de är bättreoch göra när hallen är klar. Vi håller på att renovera så jag har fått massa saker som har stått i hallen innan.

Men men, nu ska jag dra mig.
Puss :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback