30 augusti

En trött Becca ska försöka skriva ett inlägg.
Idag har det känns som jag inte har gjort ett piss i skolan trotts att jag var där från 9.00 - ca 16.00.
Allt var som jag hade trott, bara massa info om alla nya kurser. Vilket betyder att ingen lektion är fullt ut, plus att man har en lång jävla håltimma mitt på dan för att man inte läser engelska C som många andra gör. BLÄ!
Men lite glad blev jag idag trotts allt, min chef ringde mig och frågade ifa jag ville jobba på lördag .. Och de vill man ju! money money! Sen ringde min psykolog så fick man bestämmt tid med honom. Gött att jag slapp att ringa en massa. Men jag har många mer samtal jag skulle behöva ringa denna veckan. Jag hatar att ringa en massa folk som man inte känner.
Efter skolan gick jag till Nordea i stan och fick sitta i 45 minuter på min tur, det var 80 (!) nummer framför mig när jag kom. Men nu har jag iaf hämtat ut pengar så jag kan betala körlektioner med.

Imon har jag två lektioner och det är samma sak med dom som de var idag, massa info om kursen bara, så jag hoppas att jag kan komma till kungsbacka så fort som möjligt så jag kan köpa lektioner ^^
På fredag är jag ledig för att jag inte har en ända lektion - Me like!

Men nu måste jag sova, mina linser håller på att torka så det är dax att ta av sig dom tror jag.

Puss :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback