29 augusti

Helgen har varit lugn och skön precis som jag har önskat.
Jag hängde inte med tjejerna i fredas ut på krogen för att jag mådde allmänt kasst och var skit trött.
I går städade jag som bara den och åkte ut till Rasmus sen på kvällen, vi kollade på det nya dans programmet på 4an och kollade sen på Bröllops fotografen efter de.

Idag har jag inte hunnit göra så mycket. Snodde massa musik av Rasmus innan jag åkte hem, sen när jag väl kom hem fick jag hjälpa pappa med att tapetsera, fixat lite på mitt rum, lagat ett öngott.
Och nu tänkte jag fixa burarna för djuren. Lilla Sessan har gått och lagt sig nu, hon är så jävla söt när hon sover. :')

Imon är det skola igen, ska ta med mig en massa ridkläder, skor och hjäm. För jag har bestämmt mig för att rida en häst eller två. Jag har inte ridit sen slutet på maj tror jag det var sist. ABSTINENS!
Efter skolan ska jag ta ut pengar och beställa körlektioner. Jag hoppas att min första blir på fredag eller tidigare nästa vecka. ^^ brum brum!



mina nya glasögon.

Puss :*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback