24 augusti

Uppropet är nu avklarat.
De var kul/skönt att få träffa alla igen, trotts att man inte är jätte pigg på att komma tillbaka till skolan.
Men men det är ju sista året på gymnasiet. Sen har jag gjort mina 4 (!) år.
Jag fick sån jävla ångest att se skolhästarna igen. Dom såg ut som VRAK, slakt färdiga. Tjocka, glans slösa, tråkiga och sura djur.
Och lilla söta Cirrus, 4° halt på .. vad va det nu 2 eller 3 ben. Han har fått en massa extra kilon nu att bära på också tack vare sommarbetet, de är ju inte bra för honom. Han måste ha jävligt ont. Livs glädjen är helt borta. :/ Djur ska inte få lida så här.

Aja by the way. Fikade med Felicia efter skolan, de var mycket trevligt då hon är den bästa personen i klassen att vara med. Då jag har tröttnat på dom andra falska, tråkiga tjejerna.
Efter en lång fika på E House så gick vi och kollade efter foundation, fan va det är svårt att hitta rätt!
Själv måste jag snart också hitta en ny då min snart är slut, suck!

Och nu är jag inskriven på körskolan i kungsbacka :D TUT TUT!



Puss :*




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback