28 april

Idag fyller fru Anna 19 år <3 Grattis till henne!
Den här veckan har jag varit SKIT trött. Jag har stalltjänst och går upp kl 05.00 varje morgon och kommer hem runt 6 varje dag. Så jag känner mig jätte seg och trött i hela kroppen.
På fredag är det valborg = skola, stalltjänst, rida och kanske festa. Jag får se ifall jag orkar.

Måsten att göra i helgen:
Stallet - lördag eller söndag, ponihästen måste vila en dag!
Övningsköra? - Pappa åker till sthlm på söndag, så jag får se hur det blir med de.
Vila!
Festa? som sagt om jag orkar.

På måndag är det min tur att fylla 19, en jävla ålder. Året innan 20, så jävla segt.
Men men, man måste ju fylla 19 innan 20.





"Jag vill också leva i en sago värld med vamyrer, varulvar och andra läskiga varelser."
Puss:*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback