1 april

April april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill.

Idag har varit en jätte bra dag.
Började dagen med att vakna bredvid Rasmus som sov hos mig. Sen skolan/stallet/praktiken var vi nästan klara med allt på morgonen (förutom då in och ut med hästar och fodring), så jag kunde ta de ganska lungt resten av dagen. Tog hand om Quando (e. Little Q ue. Irco marco), tvättade svansen, benen och borstade honom jätte noga. Sen tog jag med han på en promenard på galopp banan i en halv timme. För att han fick stå inne hela dan för att hovslagan skulle komma, och vi visste inte när hon skulle komma. :/
Kvällens planer va att se på Avatar på bio, men jag är för trött efter stallet så det blir imon ist.


Jag och Quando på promenad



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback